A bioprinting 3D hè una tecnulugia di fabricazione avanzata chì pò pruduce forme è strutture di tissuti unichi in una manera strata per strata di cellule incrustate, facendu chì sta disposizione più prubabile di riflette a struttura multicellulare naturale di e strutture di i vini sanguini. Una seria di bio-inchiostri d'idrogel sò state introdutte per designà sti strutture; in ogni modu, i bio-inchiostri dispunibuli chì ponu imite a cumpusizioni di i vini sanguini di tissuti naturali anu limitazioni. I bio-inchiostri attuali mancanu di stampabilità elevata è ùn ponu micca deposità cellule viventi di alta densità in strutture 3D cumplesse, riducendu cusì a so efficienza.
Per superà queste carenze, Gaharwar è Jain anu sviluppatu una nova bioinchiostra nano-ingegneria per stampà 3D, vasi sanguigni multicellulari anatomicamente precisi. U so metudu furnisce una risoluzione megliu in tempu reale per macrostrutture è microstrutture à livellu di tissuti, chì ùn hè micca pussibule attualmente cù bio-inchiostri.
Una caratteristica assai unica di questa bioinchiostra nano-ingegneria hè chì, indipendentemente da a densità di e cellule, mostra una alta stampabilità è a capacità di prutege e cellule incapsulate da forze di cisura elevate durante u prucessu di bioprinting. Hè da nutà chì 3D bio I celluli stampati mantenenu un fenotipu sanu è fermanu viable per quasi un mesi dopu a fabricazione.
Utilizendu sti caratteristiche uniche, i bio-inchiostri nano-ingegneria sò stampati in vasi sanguini cilindrichi 3D, chì sò cumposti da co-culture viventi di cellule endoteliali è cellule di musculus lisci vascular, chì furnisce i circadori l'uppurtunità di simulà l'effetti di i vini sanguini è malatie.
Stu cuntainer bioprinted 3D furnisce un strumentu potenziale per capiscenu a fisiopatologia di e malatie vasculari è valutà trattamenti, tossine o altre chimiche in prucessi preclinici.