I droghe di picculi molecule sò sempre stati u pilastru di l'industria farmaceutica!

 NEWS    |      2024-05-21

I droghe di picculi molecule sò sempre stati u pilastru di l'industria farmaceutica!

Per quasi un seculu, e picculi molecule droghe sò stati a spina di l'industria farmaceutica.


Hanu vantaghji significativi in ​​a produzzione, u trasportu è u almacenamentu, u cumplimentu di i pazienti, a gamma di destinazione dispunibule, l'immunogenicità, è cuntinueghjanu à ghjucà un rolu cruciale in u trattamentu di i pazienti.


L'avanzamenti tecnologichi di l'ultimi decennii anu permessu à e cumpagnie farmaceutiche di scopre è di sviluppà terapie sempre più innovative di piccule molecule per u trattamentu di una varietà di indicazioni diverse, è in u futuru, e molécule chjuche continueranu à esse u pilastru di i droghe di trattamentu clinicu, ghjucanu un modu. rolu cruciale in u trattamentu di una varietà di malatie.

Small molecule drugs have always been the pillar of the pharmaceutical industry!

Cosa hè una droga piccula molécula?

I droghe di picculi molecule sò definiti cum'è qualsiasi compostu organicu di pisu molekulari chì hè scupertu, cuncepitu è ​​​​sviluppatu per intervene in prucessi fisiologichi specifichi in l'organisimu. I droghe di molecule cumuni includenu antibiotici (cum'è penicillina), analgésichi (cum'è paracetamol) è hormone sintetiche (cum'è corticosteroidi).

I droghe di picculi molecule sò i tipi di droghe più appruvati finu à a data, cù a capacità di penetrà rapidamente e membrane di e cellule è interagisce precisamente cù miri specifichi in e cellule.


Picculi molécule ponu causà reazzione terapeutica in u corpu umanu in diversi modi. I trè tippi più cumuni sò:


Inibitori enzimatici: Picculi molécule intervenenu in a progressione di a malatia bluccà l'attività enzimatica;


• Receptor agonists / antagonists: Small molécules interagisce cù e proteini prisenti nantu à a superficia cellula per attivà o bluccà i receptori;


Modulatori di i canali di ioni: e droghe molecule petite ponu regulà l'apertura è a chjusa di i canali ionici per regulà l'entrata è l'uscita di ioni è trattà e malatie cum'è l'epilessia.


Questi miccanismi di l'azzione implicanu tutti una regione specifica nantu à a proteina, chì hè a sacchetta di ubligatoriu o u situ attivu di e molécule petite. U sviluppu di picculi mulèculi hè di solitu basatu nantu à a teoria classica di u mudellu chjave di serratura, chì adatta u disignu di picculi molécules basatu nantu à u spaziu, l'idrofobicità è e proprietà elettriche di u sacchettu di ubligatoriu, in modu di legà effittivamenti u mira è affettanu a so funzione.

I vantaghji di droghe molecule petite


Cù l'ascesa di mudelli di droghe emergenti, cum'è l'anticorpi, a terapia genica è a terapia cellulare, e droghe di molecule chjuche eranu una volta cunsiderate cum'è obsolete, ma in fattu, e droghe di molecule petite anu sempre a so insustituibilità.

Paragunatu à l'agenti biologichi, e molécule chjuche anu sempre vantaghji significativi in ​​a produzzione, u trasportu, u cumplimentu di i pazienti, a gamma di destinazione disponibile, l'immunogenicità è altri aspetti.


Picculi mulèculi sò strutture relativamente simplici, cù un pesu molekulari in generale micca più di 500 Daltons, è ponu esse persunalizati per risponde à i bisogni terapèuti specifichi;


Hè di solitu assai stabile è raramenti esige cundizioni di almacenamento specializate, cum'è esse postu in cundizioni di bassa temperatura; U cumpurtamentu in u corpu hè generalmente prevedibile è faciule d'amministrari.


Inoltre, e molécule chjuche ponu facilmente circulà è si movenu in l'organismu, trasferendu da l'intestinu à traversu u flussu di sangue à u situ di l'azzione, penetrendu a membrana cellulare per ghjunghje sin'à miri intracellulari, è anu una ricca multifunzionalità, chì li rende indispensabili in diversi campi medichi cum'è oncologia, salute cardiovascular, malatie infettive, salute mentale è malatie neurologiche.

I moléculi chjuchi sò stati, sò è continueranu à esse u pilastru di droghe terapeutiche cliniche in u passatu, presente è futuru.

In l'ultimi 15 à 20 anni, un gran numaru di droghe di picculi molecule sò stati appruvati da a FDA è anu avutu un impattu prufondu nantu à a cura di i pazienti, cumpresu Cymbalta per trattà a depressione è l'ansietà, Viagra per trattà a disfunzione erettile, Tagrisso per targeting NSCLC, è Eliquis per a fibrillazione atriale è l'anticoagulazione.


In fatti, u numeru di novi droghe di picculi molecule appruvati da a FDA hà aumentatu da più di 50% l'annu passatu, cù 34 droghe di picculi molecule innovatori appruvati in 2023 è solu 21 in 2022. tutale FDA appruvatu novi droghe in 2023, chì indicanu chì e piccule molécule sò sempre cruciali per l'avanzamentu di l'assistenza sanitaria.


In u top 100 listinu di vendita di droghe in 2021, ci era un totale di 45 droghe molecule petite, chì rapprisentanu u 36% di i rivenuti totali di vendita; Ci sò 11 droghe antitumorali di picculi molecule chì anu intrutu in a lista TOP100, cù un ingaghjamentu tutale di vendita di 51,901 miliardi di dollari americani. U più altu rivenutu di vendita hè 12.891 billion dollars US per lenalidomide; In u 2022, a vendita tutale di droghe di picculi molecule in u Top 10 solu hà righjuntu 96,6 miliardi di dollari americani, cù Paxlovid chì vende sin'à 18,9 miliardi di dollari americani in u mondu, dimustrendu cumplettamente u putenziale di u mercatu di droghe di molecule petite.