I scientisti anu scupertu un modu per cuntrullà parechji geni in cellule di levitu ingegneria, aprendu a porta à una produzzione più efficiente è sustenibile di prudutti bio-basati.
A ricerca hè stata publicata in Nucleic Acids Research da circadori in u Rosalind Franklin Biotechnology Center di DSM in Delft, Paesi Bassi è l'Università di Bristol. A ricerca mostra cumu sbloccà u putenziale di CRISPR per regulà parechji geni simultaneamente.
U levitu di Baker, o u nome cumpletu datu da Saccharomyces cerevisiae, hè cunsideratu cum'è a forza principale in a biotecnologia. Per millaie d'anni, ùn hè micca solu usatu per pruduce pane è cerveza, ma oghje pò ancu esse designatu per pruduce una seria di altri composti utili chì formanu a basa di medicini, carburanti è additivi alimentarii. Tuttavia, hè difficiule di ottene a produzzione ottimali di sti prudutti. Hè necessariu di riconnettà è espansione a reta biochimica cumplessa in a cellula introducendu novi enzimi è aghjustendu i livelli di espressione genica.