I marmosets sò primati non umani altamente socializzati. Esibiscenu una vocalizazione abbundante, ma a basa neurale daretu à a cumunicazione vocale cumplessa hè largamente scunnisciuta.
U 12 di lugliu di u 2021, Pu Muming è Wang Liping di l'Istitutu di Neurobiologia di l'Academia Cinese di Scienze anu publicatu un rapportu in linea intitulatu "Populazioni di neuroni distinti per chjamate simplici è composti in a corteccia auditiva primaria di uistiti svegliu" in National Science Review ( IF = 17,27). Un documentu di ricerca chì informa l'esistenza di gruppi neuronali specifichi in u marmoset A1, chì rispundenu selettivamente à e diverse chjamate simplici o cumposti fatti da a stessa spezia di marmoset. Questi neuroni sò spartuti spazialmente in A1, ma sò diffirenti di quelli chì rispundenu à i toni puri. Quandu u duminiu unicu di a chjama hè sguassatu o a sequenza di u duminiu hè cambiatu, a risposta selettiva di a chjama hè significativamente ridutta, chì indica l'impurtanza di u glubale piuttostu cà u spettru di freccia lucale è l'attributi temporali di u sonu. Quandu l'ordine di i dui cumpunenti di chjama simplice hè invertitu o l'intervallu trà elli hè allargatu da più di 1 secondu, a risposta selettiva à a chjama composta sparirà ancu. L'anesthesia ligera elimina largamente a risposta selettiva à a chjama.
In riassuntu, i risultati di stu studiu dimustranu una larga gamma di interazzioni inibitoria è facilitazione trà e risposte evocate da chjama, è furnisce una basa per più ricerche nantu à i meccanismi di circuitu neurale daretu à a cumunicazione vocale in primati non umani svegli.