I prudutti di abbronzatura:
Unu: lotione di bronzu
Cum'è a fundazione chì e donne usanu per sbiancà a so pelle, ci hè una "fundazione" per l'omi chì hè specificamente bronzata, ma cù una struttura di lozione più adattata per a pelle grassa di l'omi.
Tanning lotion cuntene ingredienti tanning, dopu à smearing avarà un effettu neru, ma perchè hè lotione, cusì solu bisognu di strincà un pocu in a palma di a manu, dopu à strofinate uniformemente smearing in a faccia pò esse, assai còmuda, ùn anu micca. esse cum'è una donna rivestita di fundazione è di punta, hè cusì fastidiosa cù u puff di polvera. A tecnica hè ancu cum'è l'usu di lotione per a cura di a pelle da l'internu à l'esternu, da u fondu à u smear superiore, favurèvule à a cobertura uniforme è l'absorzione. Un altru benefiziu di a tessitura di a lotione hè chì ùn hè micca impermeable, a prova di sudore, o assai attaccatu, è pò esse lavatu cù un purificatore faciale, eliminendu u passu di rimozione di maquillaje chì l'omi rifiutanu.
Dui: correttore di bronzu
Dopu l'appiccicazione di lotione, hè cunsigliatu d'utilizà un concealer di tanning s'ellu avete una basa di a pelle debule, cum'è i cerchi scuri, i pori grossi è u tonu di a pelle irregolare.
U correttore di abbronzatura hà ancu ingredienti bronzanti per rinfurzà l'effettu è uniformà u tonu di a pelle. Dab concealer in l'angulu di l'ochju, à mezu à u saccu di l'ochju è à a fine di l'ochju, poi spinghje delicatamente a spuma cù i vostri dite. Pò esse ancu usatu in a zona T è in a fronte induve l'oliu hè forte. Pò copre i pori grossi è risolve ancu u tonu irregolare di a pelle causatu da a pelle cornea troppu grossa.
Trè: polvere di bronzu
U maquillaje nìvuru di l'omi deve ancu esse fattu bè, cumu pudete ottene menu "polvere soltu" di maquillaje. U polveru matte bronzatu hà un disignu speciale, finu à chì a testa di a spazzola hè falata, scuzzulate dolcemente duie volte, a buttiglia di polvere di tanning attaccata à a testa di a spazzola. Per sè stessu, una spazzata dolce nantu à a faccia è u collu crea un culore sanu è matte.
Se l'applicà dopu a lozione, equilibrarà u grassu di a lozione è di u correttore chì avete usatu prima è farà chì l'abbronzatura pare più fresca è naturale. Ùn trascurate micca a cunnessione di culore trà u collu è a faccia. Quandu s'utilice lotioni è polveri solte, cura di u to collu.
Quattru: Spray tanner
Dopu tuttu, u tanningu pò solu piglià cura di una quantità limitata di pelle nantu à a faccia, è hè solu tempurane è ùn pò esse ritenutu per un bellu pezzu. In più di u sole è di a luce, ci hè un altru modu di risparmiu di tempu per ottene un veru bronzu all-over: spray tanning.
A diversità di u maquillaje, i tans spray sò tans semi-permanenti. Contene fattori di tanning, chì agiscenu direttamente nantu à a cuticula di a pelle, facenu a pelle fundamentalmente scura, finu à chì i membri è l'altri parti di u corpu spruzzate uniformemente, dopu à un periudu di tempu, a pelle apparisce lentamente a pelle di granu sana.
U mutivu per quessa hè un pruduttu semi-permanente hè chì, ancu s'ellu face a pelle veramente scura, agisce solu nantu à a cutícula, è cù u ciculu metabolicu di a keratina, pò ancu esse imbiancata dopu una à duie simane. Hè una scelta di dui punti chì ponu restaurà u culore di a pelle originale mentre agisce longu.