Tanning hè un termu Internet, chì si riferisce à fà a pelle scura è bella. Cume a Cina diventa sempre più putente è a vita di e persone diventa più culurita, a populari pelle di bronzing è a pelle di granu diventanu u mainstream. Cusmetichi spiciali è esposizione à sunbathing mantene a pelle bella cù bronzing neru, culore di cioccolatu, un biancu per copre trè bruttura, pelle scura è sana hè più bellezza salvatica. Hè cum'è l'ossidiana.
In l'anni 1920, Coco Chanel hà criatu una tendenza di moda quandu hà sviluppatu un bronzu mentre viaghjava in un yacht, chì hè l'urìgine di a moda di tanning mudernu. Era solu a fine di l'era vittoriana, è i ghjovani liberati da i so inibizioni ballavanu strani balli di Charleston. Tanning, cum'è faldes splendenti, capelli ricci è vitture, parevanu simbulizà a libertà di l'epica. E brusgiate di u sole si formanu cù l'esposizione eccessiva à u sole cunnisciuta cum'è sunburn. L'origine più antica di a tanning hè u nome "sunning sunning". U tanning emerge in l'Occidenti à a mità di u seculu passatu, rapprisentanu una cultura di tanning - godendu u sole. Ci hè un ligame direttu trà u bronzu è e vacanze, chì sò inseparabili da e spiagge assolellate. Tanning hè diventatu quasi un simbulu di statutu. E persone cun un bronzu indicanu chì spessu vanu in resorts sole è caru, cusì "pelle nera" hè a megliu carta di statutu.
Principiu di bellezza
Sicondu a lunghezza d'onda di u sole, ci sò trè tippi di raghji utilizati per esercitassi u corpu: infrared (lunghezza d'onda sopra 760 nm), luce visibile (lunghezza d'onda trà 400 nm è 760 nm) è ultraviolet (lunghezza d'onda trà 180 nm è 400 nm). . I sopra trè tippi di raghji anu effetti diffirenti nantu à u corpu umanu.
A luz di u sole hè custituita da raghji infrared invisibili è caldi, raghji ultraviolet chimichi è raghji visibili. A luce ultravioletta pò cambià 7-dehydrogenol in a pelle in vitamina D, migliurà u metabolismu di calcium è fosforu, prevene rachitismo è osteomalacia, prumove a calcificazione di diverse lesioni di tuberculosi, guariscenza dopu a riduzzione di frattura, è prevene l'allentamentu di i denti, etc.
Ray infrared pò ghjunghje sin'à u tessulu prufonda à traversu l 'epidermisa, cusì chì a temperatura di a parte irradiated di u tissutu aumenta, dilatazione di i vini sanguini, u flussu di sangue hè acceleratu, a circulazione di sangue hè migliuratu; Sè un longu tempu più intensu irradiation, pò fà a temperatura di tuttu u corpu aumentu.
A luce visibile in u sole, principarmenti à traversu a visione è a pelle anu un effettu uplifting nantu à e persone, pò fà chì a ghjente si senti còmoda.
A luce ultravioletta hè u spettru più forte di a luce di u sole nantu à u corpu umanu, pò rinfurzà a circulazione di sangue è linfatica, prumove u prucessu di metabolismu di sustanza; Pò fà l'ergosterol di a pelle in vitamina D, regulà u metabolismu di calciu è fosforu, prumove u sviluppu normale di l'osse. Ma un gran numaru di radiazzioni ultraviolet, pò fà l'eritema di a pelle, a degenerazione di a decomposizione di a proteina cellula di a pelle, a liberazione di istamina in u sangue, stimulà u sistema hematopoietic, i globuli rossi, i globuli bianchi, i piastrine aumentanu, facenu fagociti più attivu. L'esposizione ripetuta à u sole, perchè a luce ultravioletta face a melanina in a pelle in melanina, a pelle sunburnt mostrarà un neru uniforme è sanu. A melanina, à u turnu, pò assorbe più radiazione solare, cunvertisce in calore, è stimulà a secrezione di glandula sudoripare. A luz di u sole hè un disinfettante naturali, ogni tipu di microorganismi in l'irradiazione ultravioletta persu rapidamente vitalità.
Classificazione di i metudi
Ci hè dui metudi principali di tanning: naturali (sunning sunning) è artificiale (sunless sunning). Naturale hè u bagnu di sole.
È l'artificiale hè divisu in u lettu di tanning è u tanning artificiale. U lettu di abbronzatura hè basatu annantu à u principiu di a luce di u sole attraversu e linee ultraviolette artificiali per imite a radiazione ultravioletta di u sole. U mutivu principalu di questu hè chì i raghji ultravioleti di u sole sò stati medicalmente pruvati per causà cancer di a pelle. Raghji UV artificiali, filtratifora di i raghji dannusu, sò assai più sani cà i raghji UV solari diretti. U metudu di abbronzatura artificiale hè u listessu cum'è u travagliu di crema di bronzu o di prudutti d'imitazione di bronzu per ottene.
Strumenti di abbronzatura
Strumenta di tanning 1: Lotion bronzante
abbronzatura
abbronzatura
Cum'è a fundazione chì e donne usanu per sbiancà a so pelle, ci hè una "fundazione" per l'omi chì hè specificamente bronzata, ma cù una struttura di lozione più adattata per a pelle grassa di l'omi.
Tanning lotion cuntene ingredienti tanning, dopu à smearing avarà un effettu neru, ma perchè hè lotione, cusì solu bisognu di strincà un pocu in a palma di a manu, dopu à strofinate uniformemente smearing in a faccia pò esse, assai còmuda, ùn anu micca. esse cum'è una donna rivestita di fundazione è di punta, hè cusì fastidiosa cù u puff di polvera. A tecnica hè ancu cum'è l'usu di lotione per a cura di a pelle da l'internu à l'esternu, da u fondu à u smear superiore, favurèvule à a cobertura uniforme è l'absorzione. Un altru benefiziu di a tessitura di a lotione hè chì ùn hè micca impermeable, a prova di sudore, o assai attaccatu, è pò esse lavatu cù un purificatore faciale, eliminendu u passu di rimozione di maquillaje chì l'omi rifiutanu.
Strumentu di abbronzatura # 2: Correttore di bronzu
Dopu l'appiccicazione di lotione, hè cunsigliatu d'utilizà un concealer di tanning s'ellu avete una basa di a pelle debule, cum'è i cerchi scuri, i pori grossi è u tonu di a pelle irregolare.
U correttore di abbronzatura hà ancu ingredienti bronzanti per rinfurzà l'effettu è uniformà u tonu di a pelle. Dab concealer in l'angulu di l'ochju, à mezu à u saccu di l'ochju è à a fine di l'ochju, poi spinghje delicatamente a spuma cù i vostri dite. Pò esse ancu usatu in a zona T è in a fronte induve l'oliu hè forte. Pò copre i pori grossi è risolve ancu u tonu irregolare di a pelle causatu da a pelle cornea troppu grossa.
Strumenta di tanning 3: Bronzer powder
abbronzatura
abbronzatura
U maquillaje nìvuru di l'omi deve ancu esse fattu bè, cumu pudete ottene menu "polvere soltu" di maquillaje. U polveru matte bronzatu hà un disignu speciale, finu à chì a testa di a spazzola hè falata, scuzzulate dolcemente duie volte, a buttiglia di polvere di tanning attaccata à a testa di a spazzola. Per sè stessu, una spazzata dolce nantu à a faccia è u collu crea un culore sanu è matte.
Se l'applicà dopu a lozione, equilibrarà u grassu di a lozione è di u correttore chì avete usatu prima è farà chì l'abbronzatura pare più fresca è naturale. Ùn trascurate micca a cunnessione di culore trà u collu è a faccia. Quandu s'utilice lotioni è polveri solte, cura di u to collu.
Tanner Tool # 4: Spray tanner
Dopu tuttu, u tanningu pò solu piglià cura di una quantità limitata di pelle nantu à a faccia, è hè solu tempurane è ùn pò esse ritenutu per un bellu pezzu. In più di u sole è di a luce, ci hè un altru modu di risparmiu di tempu per ottene un veru bronzu all-over: spray tanning.
A diversità di u maquillaje, i tans spray sò tans semi-permanenti. Contene fattori di tanning, chì agiscenu direttamente nantu à a cuticula di a pelle, facenu a pelle fundamentalmente scura, finu à chì i membri è l'altri parti di u corpu spruzzate uniformemente, dopu à un periudu di tempu, a pelle apparisce lentamente a pelle di granu sana.
U mutivu per quessa hè un pruduttu semi-permanente hè chì, ancu s'ellu face a pelle veramente scura, agisce solu nantu à a cutícula, è cù u ciculu metabolicu di a keratina, pò ancu esse imbiancata dopu una à duie simane. Hè una scelta di dui punti chì ponu restaurà u culore di a pelle originale mentre agisce longu.
Misure di prutezzione
Ci sò parechji tippi di sunscreen, una cuncentrazione efficace di DHA hè più altu è più caru, alta rata di fallimentu, se ùn fate micca un bonu travagliu di esfoliazione di u corpu in anticipu, l'assorbimentu di a pelle di DHA serà irregolare, risultatu in un zona scura di u livante è u punente. Sviluppà lentamente u tipu di latte di sole imitazione hè in u moisturizer per aghjunghje una bassu cuncentrazione di DHA, sguassate ogni ghjornu farà a pelle lentamente più scura, alta rata di successu ùn pare micca tragedia irregolare, u sviluppu di satisfactori.u culore pò piantà di sguassate per uni pochi di ghjorni, poi sguassate una o duie volte à settimana pò esse mantinutu. Ci sò ancu aghjuntu pigmenti di latti di tanning imitazione, uguali à u latti di tanning d'imitazione è di latti bronzing superficiale dui in unu, dipinti cum'è tanning instant, identificazione còmuda di u scopu di u rub, ma u rub sarà sempre decolorized, i veri cumpunenti DHA à travaglià lentamente. In più di u risicu di l'odore è u culore irregolari, ci hè ancu u risicu di turnà aranciu. Se u pH di a formula hè àcitu, DHA diventerà in una tonalità aranciu. Un saccu di latti di sole imitazione nantu à u mercatu sò faciuli di diventà aranciu, cumprà cun cura. Inoltre, u latti di tanning imitazione hè cumplettamente sfarente da u sunscreen. Dopu l'usu, duvemu strofinate a crema solare contr'à i raghji ultraviolet, è ùn cumprà micca u latti di tanning imitazione cù u fattore di sunscreen, chì ùn solu scurisce l'effettu, ma ancu hà una crema solare insegura.
abbronzatura
abbronzatura
A maiò parte di u latti di abbronzatura falsi cuntene dihydroxyacetone phosphate (DHA). DHA hè un chimicu trasfurmatu da a canna di zuccheru. DHA hè statu scupertu cum'è un ingredientu efficae di tanning temporary in l'anni 1920 è hè stata utilizata dapoi. Reagisce cù una proteina chjamata keratina per pruduce un culore marrone nantu à a superficia di a pelle. Erythrulose, un tipu di cetosa, hè stata amministrata cù DHA per prevene u culore irregolare, creendu un neru naturale più profundo, più uniforme. L'abbronzatura artificiale dura solu una settimana perchè a capa superiore di a pelle hè sempre rimpiazzata, ma u so vantaghju maiò nantu à l'altri dui metudi hè chì hè assolutamente sicuru. In u risultatu, u tanning artificiale hà crisciutu in pupularità, cù una buttiglia stimata di St Tropez venduta ogni deci seconde in u mondu sanu. Perchè u DHA pò esse usatu cum'è sustanza in quasi tutti i prudutti cusmetichi, è i pruduttori anu pruvatu à diversificà i so prudutti quant'è pussibule per maximizà i prufitti, ci sò una larga varietà di prudutti di tanning artificiale. Ci hè tuttu da a faccia à tuttu u corpu.
Metudi specifichi
Tan naturale
U sole, u modu più naturali di abbronzarsi, dà a vostra pelle un culore di granu o meli sanu. Hè dinò chì u vostru corpu pruduce vitamina D è prumove l'assorbimentu di calcium. Ma l'esposizione à u sole inadeguata pò purtà à freckles, arrughe, u tonu di a pelle irregolare, u sole, è ancu u cancer di a pelle. Per e donne chì preferanu sfumature naturali, assicuratevi di fà i vostri travaglii prima è dopu secondu l'esperti:
Per ottene una bella complexione uniforme, assicuratevi di dà u vostru corpu una pulizia curretta prima di u sole. Pulite a pelle faciale è sguassate l'anziana pelle cornea da u corpu, cumpresi i coddi, i ghjinochje, i tacchi è altri lochi.
Evite l'intensità di u sole trà 9 a.m. è 3 p.m. Se pruvate troppu duru per ottene un effettu di tanning durante stu periodu, finiscinu cù a pelle di cartamo è soffrenu per i dui mesi dopu.
Applicà a crema solare da 20 à 20 minuti prima di andà fora, è ogni duie ore mentre si prende u sole. À u listessu tempu, sceglite un sunscreen cù u coefficient UVA bassu è u coefficient UVB altu, chì ùn pò micca solu prutege a pelle da u sole, ma ancu ottene u scopu di tanning.
Aghjunghjite a crema di abbronzatura à a vostra crema solare per rinfurzà a vostra abbronzatura cù menu sforzu. Ma attenti, appricà uniformemente, altrimenti una volta u "pattu di tatuu", ùn serà micca cusì faciule di cambià.
Prendi un abbronzatura
Prima di u sole: L'alimenti chì cuntenenu tiramina, cum'è u furmagliu, u tonnu, i noci, u burro di cacahuè è u vinu russu, daranu u culore di a pelle è u brillanu.
In u sole: Sceglite una crema di abbronzatura cù effettu idratante, chì ùn pò micca solu prutegge a pelle da u sole, ma ancu accelerà u rinfurzà l'effettu di u culore. Duvete sceglie una crema abbronzante secondu u vostru tipu di pelle è a durata di l'esposizione à u sole.
Dopu à u sole: Focus nantu à l'idratazione è limite l'alimenti è e bevande ricchi di vitamini B, o vitamina C, cum'è questi ingredienti tendenu à alluminà a pelle abbronzata.
Salone di abbronzatura
Cum'è u turbulente di bronzu spazza in u mondu, u classicu "sbiancante"segnu di i saloni di bellezza hè gradualmente rimpiazzatu da "saloni di abbronzatura". Questi saloni di solitu offrenu letti di abbronzatura, lampade di abbronzatura, servizii di spruzzatura di tanning, è una gamma di AIDS di abbronzatura per quelli chì amanu a so pelle marrone, ma ùn anu micca u tempu o l'ambiente per gode di u sole in natura. Sicondu i sperti, ci sò parechje cose chì duvete attentu à quandu si bronzate in un salone.
A prima esposizione ùn deve micca più di 10 minuti. Spessu u primu effettu ùn serà micca troppu evidenti, ma micca perchè per esse ansiosu, è allargà u tempu "sole".
U numaru di "imitazione di sole" ùn deve esse troppu frequente, è ogni "sole" ùn deve micca durà troppu longu. Altrimenti, pò purtà à una perdita d'acqua massiva è danni di a pelle o invechje.
E persone chì sò allergii à u sole reale o à a luce ùn deve esse sottumessi à trattamenti di bellezza "imitazione di u sole". Altrimenti un "sole" sarà blister, freckles longu, pò esse "sole" da una "pelle di fiore".
In l'internu "sole", fate attenzione à a nutrizione di a pelle è u supplementu d'acqua. L'alte temperature ponu asciucà a pelle un pocu, per quessa, hè impurtante idratà è rinfriscà a vostra pelle cù nutrienti in tuttu u prucessu "sole".
Autobronzante
A megliu nutizia per quelli chì volenu ottene una pelle di miele senza avè da passà sottu à u sole hè l'avventu di i prudutti auto-bronzanti. I prudutti d'auto-abbronzatura cuntenenu un chimicu chjamatu NEV, chì reagisce cù e proteine in a pelle, facendu chì piglia un culore marrone istantaneu chì si scurisce cù u tempu. Stu chimicu ùn hè micca preghjudiziu à u corpu, è dopu à 3 à 7 ghjorni di piantà l'usu di i prudutti di tanning, i keratinocytes sguassate gradualmente cum'è parte di u ciculu di crescita cellulare o cù un esfoliante, è u tonu di a pelle serà automaticamente restauratu. Parechje marche maiò di cusmetichi anu prudutti di tanning prufessiunali, generalmente lozioni, sprays, fundazioni, creme è polveri. I seguenti punti deve esse nutatu quandu utilizate sti prudutti:
Assicuratevi di sceglie i prudutti chì sò specificamente pensati per a vostra faccia, è ùn utilizate mai una manta di u corpu.
A crema abbronzante per a faccia si concentra nantu à i tempii, a fronte è e guance. S'ellu hè appiicatu in tutta a faccia, l'effettu ùn serà micca naturali.
Dopu à l'abbronzatura faciale, u culore di a faccia appariscerà un pocu scuru, cusì cù u maquillaje di a faccia luminosa, rinfurzà l'effettu di l'abbronzatura faciale.
Sicondu i cunsiglii di l'experti, u corpu auto-aiutu di tanning, cunfurmà cù i punti seguenti, pò ottene duie volte u risultatu cù a mità di u sforzu.
Pulite u vostru corpu cù una doccia, sguassate l'accumulazione di a pelle morta cun un scrub gentile, è dopu mantene u vostru corpu seccu.
Prima di applicà u pruduttu di tanning, sguassate tutti i ghjuvelli, portate guanti, è appricà in un muvimentu circular da una grande zona di u vostru corpu, assicuratevi di mantene ancu.
Applicà cù i dita inseme senza spazii, se u pruduttu ùn hè micca faciule d'applicà uniformemente, pudete aduprà una spugna di maquillaje, per quessa più còmuda.
Dopu à 20 minuti di applicazione, assicuratevi chì u pruduttu hè assorbutu è seccu bè prima di portà.
Pruvate di mantene u vostru corpu seccu per circa 12 ore dopu l'applicazione di u pruduttu di tanning. Ùn lasciate micca chì u vostru corpu s'impegna in attività chì ponu causà a sudazione.
Dopu à 12 ore, quandu u pruduttu di abbronzatura hè cumplettamente assorbita, verificate sè stessu per vede s'ellu ci sò pezzi o spazii irregolari. Per i spazii insatisfatti chì anu da esse ri-culurati, utilizate un maquillaje immerso in u zucchero di limonu per sguassà.